Tässä perjantai-iltapäivän ratoksi kirjoittelin luentopäiväkirjaa aiheesta "Oppimisen motivationaaliset edellytykset" ja hetken taas tutkistelin itseäni. Mun tän hetkisessä yliopisto-opiskelussa joidenkin kurssien kohdalla ainoa motivaatio on raha, eikä se kyllä näytä millään muotoa olevan riittävä motivaation lähde. Onneksi mua oikeasti kiinnostaa sentään edes vähän kasvatustiede ja muut hassut jutut. Enhän mä muuten voisi saada yhtään mitään aikaiseksi.
 
Tällä hetkellä mulla on kasassa huikeat 7 opintopistettä ja kohta ollaan lukukauden puolessa välissä. Hehe, ei edes kauheasti naurata. Tällä hetkellä mun arvosanojen keskiarvo on kuitenkin 4,5, mikä tarkoittaa, että olen kuin olenkin vielä kiinnostunut joistain asioista ja ressumaisuushan ei ole näemmä kadonnut minnekään. Huh, tätä helpostusta.