Ah, viikonloppu.

Tänään mulla on ohjelmassa rankkaa lukemista. No, ei ehkä rankkaa, mutta aika kivaa. Maanantaina on venäjän koe ja siihen on kyllä syytä lukea. Eikä se oikeestikaan mitään hirveetä oo, ainakaan kun eilen sain ison inspiraation opetella sitä, kun katoin vähän matkaa Saatana saapui Moskovaan.

Sain myös idean, että haen Serenaan kesätöihin. Sitä työtä varten ainakin kannattaa opetella paljon venäjää. Ja siellä vois tosiaan olla aika kivaa. Se olis vähän kuin uus kielimatka, paitsi että ei maksa mitään ja siitä saa palkkaa. Kelpais kyllä.

Lisäksi mulla on ens viikolla ruotsin ja enkun kokeet. Jes, kielet on kyllä niin nameja. Huomasin tällä viikolla, että tän ruotsin kurssin jälkeen mulla ei tuu olemaan ruotsia ainakaan puoleen vuoteen! Taitaa olla pakko alkaa katella ruotsin kielisiä ohjelmia, ettei ihan jutut unohdu. Se on huono puoli tässä jaksojärjestelmässä.

Loppuviikosta on vielä tiedossa kemian ja fysiikan kokeet. Kemia menee varmasti ihan hyvin, mutta fyssa.. Mun lukusuunnitelman mukaan mun pitäis olla tänään sisäistäny jo neljä kappaletta, eli puolet koealueesta, mutta oon saanut kahlattua läpi vasta ensmäisen. No panic, mutta no fun myöskään.

Okei, mikähän ihmeellinen mielihalu mulla on tulla avautumaan nettiin mun kouluasioista viikonlopun ensimmäisenä päivänä vasta tunnin hereilläolon jälkeen?

Tänään olis varmaan jotain muutakin kivaa ohjelmassa. Eilen illalla suunniteltiin, että voitaisiin mennä keilaamaan. Olisi aika kivaa. Ei olla keilattu pitkään aikaan, ja musta olis kiva päästä pois kotoa joskus. (Ihan kuin joku pitäis mua vankinaan...)

Lueskelin taas aamulla tunnin Eclipseä. Mun pitäis päästä eroon mun Houkutus-kuumeesta. Eilen kesken psykan kokeen mulla tuli hirvee houkutus nähä Houkutus uudestaan. Olin jo menossa leffaan, mutta en sitten mennytkään. Miksiköhän? Päätin ennemmin tulla kotiin yksin istumaan. Mähän kirjotin jo eilen, että yritin tuhota mun sosiaalisuuden. Onnistuin.

Taidan lähtee aamupalalle, kun noi muutkin alkavat jo heräillä. Mulla oli yheltätoista kello soimassa, etten nukkuis liikaa. Se on aika loistava tyyli. Mä oon niin paljon pirteempi.

Ai niin, meinasin unohtaa! Yksi ainoa viikko, eli 7 päivää mun synttäreihin!

Heips.