Miten paljon mä odotankaan jo lauantaita, Ankkarockia, THE ARKIA ja etenkin Ola Saloa. Viime yönä näin jo unta lauantaista. Voin melkeinpä suoralta kädeltä nimetä Ark-unet mun lempiuniksi, niin ihania ne aina on... Tänään siis aamusta asti olen alkanut ymmärtää, että neljän päivän päästä todella kolmen vuoden pitkä odotus päättyy! En malttaisi millään odottaa.

Toisaalta niin musta tuntuu jokaisen muunkin päivän kanssa tällä viikolla. Mulla on nimittäin tällä viikolla loma! Kuten arvata saattaa, olen tietysti buukannut kaiken vapaa-aikani jo ihan täyteen.

Eilen aamulla herätessäni mulla oli niin lomafiilis. Rauhallinen aamu kuuluu niin erottamattomasti lomaan. Päivällä lähdin Helsinkiin, shoppailin Gina Tricotin tyhjäksi ja viimein menin Piian kanssa katsomaan Eclipsen. Miten sitä voiskaan paremmin käyttää ensimmäisen lomapäivänsä? Harvinaisen teini olo siinä kuitenkin tuli, kun menin Ginan kautta ihkuttamaan Robert Pattinsonia, mutta eikös nyt ainakin kerran kesään pidä teineillä. (Tänä kesänä sitä on ikävä kyllä tullut harrastettua vähän liiankin kanssa.) Illalla kotona halusin mennä ajoissa nukkumaan, jotta tulisi jo seuraava päivä.

Tänään olen saanut tosi paljon aikaseksi! Aamulla herättyäni en meinannut malttaa edes aamupalaa syödä, kun niin kovasti teki mieli alkaa siivota kaappeja. Koko päivän sainkin kulutettua siivouksen parissa ja jälki on ehdottomasti taas sen mukaista. Jos haluatte nähdä maailman siisteimmän vaatekaapin, tervetuloa kurkkaamaan. Oon tosi ylpee itestäni!

Iltapäivällä lähdettiin koulukirjaostoksille, mutta mukaan tarttui paljon muutakin. Muun muassa ihanan tilava musta nahkalaukku ja kasa meikkejä löysi tiensä uuteen kotiinsa mun mukana. Pikku hiljaa alkaa näyttää siltä, että saan kulutettua kesän palkkarahat onnistuneesti jo vaikka tämän viikon aikana. Kaikki ostokset tulivat kuitenkin kovaan tarpeeseen, joten tuhlailusta ei mun kohdalla ole nyt kysymys.

Vaikka olen nauttinut tästäkin päivästä ihan mahdottomasti, ajatukset pyörivät jo huomisessa. Miksi en jaksaisi keskittyä yhteen päivään kerrallaan, vaan kaiken kivan lisäksi pitää jatkuvasti ajatella "Tulisi jo huominen, kun huomenna on ihan varmasti niin sairaan kivaa!"? Huomenna aamulla mulla on kampaaja ja illalla on tiedossa "hieman" juhlintaa, kun Sannalla on 18-vuotissynttärit! Ihanaa!

Tuntuu, että tämä viikko menee tosi nopeasti, kuten tietysti kaikki muutkin viikon tänä kesänä ovat menneet. Alle viikko koulun alkuun - tuntuu ihan käsittämättömältä. Ja kuitenkin mulla alkaa olla jo intoa mennä kouluun. Tai ainakin nähdä taas kaikki ihanat ihmiset joka päivä. Mulla on jo niin ikävä!

Nyt painun nukkumaan, jotta huominen tulisi nopeammin! Ja sitten torstai. Perjantai. LAUANTAI. Sunnuntai. Maanantai. Eläminen täysil ei tarkota et pitäis elää nopeeta. Tulipahan vaan mieleen tää yks pätkä Elastiselta.

Hyvää yötä!