Kiva päivä tänään. :)

Oli ysien juhla. Juhlassa esiinnyin muotinäytöksessä (minä?) ja sain esitellä hienoa satiinista rippimekkoa. Illalla pitäisi mennä taas koululle, kun on iltajuhla vanhemmille. Tuskin mä niitä kiinnostan.

Tanssien jälkeen mentiin syömään pihalle lihapiirakkaa, jota ihme kyllä sain syödä :o, ja juotiin tripiä, paitsi mä en saanut, koska ei ollut vadelmaa. Sen jälkeen mentiin köksän luokasta hakemaan essut, jotta pääsisimme tarjoilemaan ysien juhlalounaalle. Kaikki taskulliset pitsiessut oli mennyt jo, joten jouduttiin tyytymään tylsempiin.

Meillä piti Marian kanssa olla yhteinen allergisten pöytä, mutta muutama henkilö ei suvainnut saapua paikalle, joten meijät hajotettiin eri pöytiin. Just mun tuurilla jouduin tarjoilee Autin pöytää. Rouva opettaja päättikin koko ajan neuvoa miten lautasesta pidetään kiinni, koska en ilmeisesti osannut, vaikka kyllä mä olin harjotellu. ;O Se ei vaan nähny.

Kahvin kaataminen olikin sitten koko homman iloisin asia. Nyt on ranne ihan kipeenä, ku pidin kättä ihan mutkalla. Nopeesti jälkiruuan jälkeen kaikki "liukeni" paikalta ja alko siivoaminen. Onneks meijän ei tarvinut siivota, seiskat sai sen homman. Tarjoilijat sai ottaa "kuohuviiniä" ja palan suklaakakkua ja istahtaa hetkeksi alas. Sen jälkeen pitikin lähteä kotiin päin ja tässä sitä ollaan.

Huomenna on vain yhden tunnin koulupäivä, koska saatiin vapautus siivousurakasta, joka huomenna olisi. Jes, voisinki lähteä vaikka Kamppiin ja leffaan ja ostamaan yhden hameen lauantain tarjoilutehtävään.

Tekisi mieli jäätelöä, joten taidan tästä livahtaa kauppaan.
Heips.

np. The Ark - Absolutely No Decorum