Keskiviikko.

Oikein kiva päivä tänään oli, jos oikein muistan. Ei mitenkään erikoinen, ihan normaali vaan. Aamulla vähän kiusasin Ellaa, joka luuli kadottaneensa mun 50 eurosen. Sanoi jopa harkitsevansa, ottaisiko sittenkään mua mukaan sinne W.A.S.P.:in konserttiin. :D Mutta enää ei voi perua, liputkin haettiin tänään.
 
Saksalla alkoi ja normaalia rauhallisempaa oli. Kukaan ei osannut sanoja, jotka oli ollut läksynä. Eipä sitä kai kukaan muistanut, edes minä.
 
Opo tunti oli sitten vähän hmm... rauhattomampi. Eipä sellasilla tunneilla oikein ole mitään syytä keskittyä, ainakaan kovinkaan paljon. Tietenkin itse olin täysillä mukana (:D), kun opo kertoi TET-viikosta ja jostain muusta vähemmän tärkeästä. Kauhea nälkä, nenä tukossa ja Riina kertoi vieressä tajuttoman hauskoja juttuja, mahtavat tuntiin keskittymismahdollisuudet.
 
Ruokkiksella piti käydä terkkarilla perumassa huominen rokotusaika kauhean nuhan takia. Sitten syömään jotain puuroa, vaikka velliltä se enemmän näytti.
 
Matikan tunnilla mulla ja Ellalla oli tosi hauskaa. Mun matikan vihko sai upean kuvituksen Ellan taiteellisten lahjojen ansiosta. Henkilö oli uskomattoman oikean näköinen, naama oli tosin turhan leveä. Haha.
 
Bilsan tunnilla lähdettiin ulos keräämään puiden lehtiä. Koko matkan sai/piti kuunnella Riinan kysymyksiä jostain aivan muusta aiheesta kuin bilsasta. Minä en ole niissä asioissa maailman paras neuvoja kylläkään.

Ilta on tässä mennyt läksyjen kanssa. Käytiin äitin kanssa kirjastossa ja Tarjoustalossa ja kohta puoliin pitäisi suihkua kohti lähteä. Nukuttaa ihan kauheasti, aamulla en taas meinannut vaiheteeksi päästä sängystä ylös, vaikka aika ajoissa nukkumaan meninkin. Ehkä tänään voisin mennä vielä aikaisemmin kuin kymmeneltä nukkumaan.

Aamulla on jo puoli seitsemältä herätys. Koulu alkaa köksällä; gratinoitua broileria, riisiä ja suklaamuffinia on ohjelmassa. Nami nami.
 
Huomenna alkaa taas Lost ja maanantaina Täydelliset naiset. Sitten taidan päästä taas oikeisiin rutiineihin :)) Eilen tuli Big Brother, mutta en minä sitä jaksa alkaa seuraamaan. Tosin oli mun pakko katsoa, millaisia ihmisiä siellä tällä kertaa on. Tietää sitten Seiskaa lukiessa, kenestä lukee. Haha, Seiskasta olen ihan tosissani riippuvainen.
 
Mutta nyt tämä neiti lähtee iltapalalle. Tai ei tästä kauas tarvitse lähteä, kone kun on keittiössä. Liian epäterveellistä mulle. Jääkaappi on ihan liian lähellä.
Heips.