np. Laakso - Hang me in the Chrismas tree

Haha, miten ratkiriemukas biisi. Voisko paremmin päivä alkaakaan?

(Kävin eilen kirjastossa ja lainasin Laakson levyn, koska Piia on sanonu, että se on niin hyvä ja kyllä Youtubessa se kuulostaakin hyvältä. Mä tosiaan tykkään siitä bändistä, se kuulostaa ihan The Arkilta, joten kuka voi olla rakastamatta sitä?)

Mulla oli ihana aamu. Herätyskello oli soimassa puol yheltätoista, etten nukkuis niin kovin pitkään. Mä yritän pysyä viikonloppunakin niissä kymmenen tunnin unissa, mutta harvemmin onnistun. Se on nimittäin liian ihanaa saada sammuttaa ilman stressiä herätyskello ja jatkaa unia.

Heräsin lopullisesti yheltätoista ja pitkästä aikaa ehdin ottaa kirjan käteeni. Luin loppuun Salla Simukan Meno-paluun, jonka alotin eilen illalla. Oli ihana vaan löhötä. Aloitin sitten seuraavan kirjan, Taina Latvalan Arvostelukappaleen, jota olen himoinnut siitä asti, kun Latvala sitä meille äikän tunnilla itse esitteli. Vaikuttaa aika hyvältä. Puolentoista tunnin lukemisen jälkeen kuuntelin Laakson levyn läpi ja vihdoinkin päätin nousta ylös.

Tällänen hetkellinen koeviikon jälkeinen rentoutuminen on maailman ihaninta.

Hei, tuli tossa mieleen, että muutama päivä sitten luin yhen deitti-ilmotuksen (Siis todellaki mun lempipuuhaa... no ei! Löysin sen MTV3.fi:stä.) ja järkytyin ihan totaalisesti. Mistä tollasia ihmisiä oikein tulee? Tiivistettynä, jos ette jaksa lukea, kyseinen henkilö haluaa sellaista tyttöystävää, joka ei mm. ole tyypillinen nainen tai ihminen. Good luck vaan.

Täytyy nyt lähtee tekee jotain muuta kivaa.

Heips.

PS. Tajusin tossa viime yönä, että miks ihmeessä mä laitan aina pisteen otsikon perään? Ei mitään järkee.