np. Jay Sean feat. Lil Wayne - Down

No niin. Koska melkein lupasin, mun on nyt vähän avauduttava, vaikka edelleenkään ei oikeastaan ole yhtään mitään asiaa, vaikka toisin luulin.

Mun aamu oli ihana, mutta sitten jossain vaiheessa tapahtui yllättävä käänne. Kaikki alkoi ärsyttää aivan suunnattomasti. Tuli melkein mieleen Pasilan Phil Collins-darra. Joka ainoa asia jaksoi ottaa pattiin, joten täytyi lähteä pienelle kävelylle.

Pieni kävely kesti kaksi tuntia. Ei onneksi ihan yksin tarvinut olla, vaan sain puhelimitse seuraa Lohjalta. Kyllä se mieli lopulta parani ja kun menin takasin sisälle, ei enää ärsyttänyt ihan jokainen juttu.

Mä en tiedä, mitä mun pitäisi nyt ajatella. En edes tiedä, mitä mä ajattelen. Pitäisi lopettaa se touhu kokonaan, ainakin hetkeksi. Huominen on kyllä varmaankin tosi kiva päivä. Mitähän mä saan lahjaksi? Ei aavistustakaan.

Tää muuten oikeesti tuntuu ihan eriltä kuin tavallisen syntymäpäivän odottelu. Mä oon jotenkin vähän turhautunut, stressaantunut ja kuitenkin ihan odottavainen. Tavallaan tiedän, ettei tässä nyt hirveesti eroa ole, en mä yhdessä yössä voi muuttua ihan totaalisesti. Silti tässä on jotain tosi erikoista.

Hitsi, nyt loppuu koneesta akku. Täydellinen syy lopettaa! Kuulette musta siis seuraavan kerran täysikäisenä. Ah, miten dramaattista.

Hyvää yötä!