np. Paramore - Decode

Well, eilen oli se Twilight. Ikävä kyllä en voi paljoakaan siitä kirjoittaa, koska en tiiä mitä sanoisin. Mä todellakin oon ihan sanaton. En edes tiiä, oliko se hyvä vai huono. Plussaa siinä ainakin oli, että se oli hauska, toiminnallinen, ja mr. Pattison onnistui jossain kohti todella hyvin olemaan maailman ihanin mies. Miinusta tuli ainakin siitä hirveästä hyppimisestä, jota juonessa tapahtu, vähäisestä musiikista (kaikki parhaat oli pistetty vasta lopputeksteihin!) ja siitä että alussa se oli niin jäistä. Ei Edwardin pitäny olla jäinen, vaan ihana. Ja sitten se loppu, se oli jotain niin omituista. Sitä ei voi edes sanoin kuvailla. Olinkohan mä pettynyt?

Tänään sitten on taas uus päivä. (Surprise.) Viime yönä sain ajoissa unen päästä kiinni: olin kai jo kahen jälkeen unessa. Sitten mulla oli herätyskello soimassa kaheltatoista, mutta sammutin sen jo yheltätoista. Äiti tuli herättämään yheltä. Ja nyt datailen tässä. Mun uus saksalainen "kirje"kaveri on lähettänyt mulle jo aika monta viestiä ja juttua löytyy. Ja mä oikeesti osaan kirjottaa aika paljon enkkua. Se on kivaa.

Meillä on kohta ruoka, jotain käristystä. Nami, ihana tuoksu. Ruuan jälkeen meen kattelemaan telkkaria yläkertaan, tai ehkä jatkamaan Eclipsen lukemista. Tosin siitä en sitten helposti pääse irti.

Hennalla ja Santulla alkaa jo huomenna koulu. Mulla on vielä onneks vapaata. Ja sitten tiistaina on loppiainen, eli loma jatkuu vielä muutaman mukavan päivä. Huomenna aion kuitenkin olla reipas: meen hakemaan töitä. Ei siitä kuitenkaan enempää. Meinaan myös käydä Tarjoustalossa vaatimassa itselleni lisää lankaa, joka on sieltä loppunut. En mitenkään saa tehtyä mun villapaitaa valmiiksi, kun lanka on ihan loppunut. Valmiina on nyt toinen hiha ja vartalo-osa kainaloihin asti. Siitä tulee kyllä aika kiva.

Mut nyt on ruoka.
Heips.