Mahtava fiilis, kerrankin mä sain suoritettua lähes kaikki tän päivän hommat! Täähän on jo melkein uskomatonta.

Päivä on siis tosiaan mennyt ensin koulussa hengaillen, sitten takapihalla auringonpaisteessa kirjoittelin äikän kirjallisuusesseen aiheesta Ilmari Kiannon Punainen viiva (sairaan hieno kirja!) ja bilsan tutkimusraportin mun äärettömän mielenkiintoisesta tutkimuksesta liittyen maahengitykseen. Kirjoitushommat on koulujutuista parhainta mitä tiedän, joten ei mitään valittamista, vaikka onkin ollut paljon hommaa.

Tulostin palveli mua sen verran, että kopio mulle kaikki Jupun matikan vihon töherrykset, joten onnistuin säästämään paljon aikaa ja rannetta. Nyt oon vähän neuvoton, kun kaikki akuutit hommat on hoidossa. Ehkä viimein voisi mennä sitten läksyjen kimppuun? Vai kenties sittenkin jo nukkumaan? Huomen aamulla on vasta puoli kymmeneltä kouluunmeno, joten senkään puolesta ei tarvitse erikoisemmin stressata. Ehkä voisin tehdä enkun yo-vihon nyt viimeinkin loppuun ja päteä huomenna koulussa ihan urakalla. Loistava idea...

Tänä aamuna tuli taas koitettua jotain ihan uutta: meillä oli nimittäin soutujoukkueen treenit! Aamullakin oli taas jo niin kesäkeli, ettei mikään voinut pilata mun hyvää tuulta. Sitten kun päästiin istumaan kirkkoveneeseen, hyvä tuuli vaan parani. Se oli aivan mahtavaa! Tää on taas yksi niistä lajeista, joista oikeasti voisin ainakin pieneksi hetkeksi innostua. Se oli käsittämättömän hauskaa! Tahtia ei kestänyt kovin kauaa löytää ja voi kamala, miten ihanan kovaa me siellä mentiinkään. Ressu tulee tänä vuonna niin voittamaan Norssin kamppailupäivänä, kun me pesis- ja soututytöt ollaan ihan liekeissä.

Ah, miten onkaan ihana kirjoitusfiilis nyt. Sormet taas vaihteeksi vain juoksee näppiksellä. Tänään voin olla jostain tuntemattomasta syystä taas tosi iloinen. Ehkä se on toi kesä, tai sitten koulun pikainen loppuminen. Huomenna on kakkosvuoden viimeinen kunnollinen koulupäivä. Auts. On se jollain tapaa tosi surullistakin. Ei tunnu yhtään siltä, että ensi jaksossa mä olen jo abina. Ehkä mä kesällä kasvan.

Santtu täytyy nyt kuitenkin päästää nukkumaan, joten pakko lähteä kehittelemään jotain hyödykästä toimintaa. Huomenna on vähän... en tiedä ollenkaan millainen päivä. Horoskoopin mukaan ainakin viiden tähden päivä, joten aika korkealla on odotukset. Äikässä voin joutua ihan yksikseen taas panostamaan, kun Maria lähtee Joensuuhun heittelemään porukkaa seinään. Omg, se dude menee Han Moo Don SM-kisoihin!! Millonkohan mä pääsisin kisaamaan jostain, missä oon hyvä? Ehkä ensin täytyy löytää se piilevä taito.

Ai niin! Sitä piti vielä sanoa, että ihmiset hei, te ootte nyt lopettaneet kommentoinnin. Voisitteko jatkaa, pliis?