Sinne meni viimeinen epätäysikäinen vappu.

Olin kotona. Syötiin, pelasin Skip Boa Santun kanssa. Siinä vaiheessa iltaa kyllä otti päähän vuoden virallinen ryyppäyspäivä. Kaikki oli jossain ja mä en ollu missään.

Mona soitti ja käski tulla sen kans hengailemaan. Niinpä lähdin kotiin. Iskältä äitille. Syrjälästä Harjulaan. No, ainakin lähdin johonki.

1241727864_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Mulla oli hauska ilta. Grillikatokselle tuli taas porukkaa ja meno oli villiä. Piruilin ja naurettiin aika paljon.

Menin kotiin kympiltä ja kävin saunassa. Odotin Hennaa, joka oli kattelemassa herkullista Enriqueta. Se tuli, höpöteltiin ja mentiin nukkumaan.

Siinä mun villi vappuaatto.

Vappupäivä oli ihan okei. Käytiin syömässä ja näin Riinaa. Loppu.

Mä en edes jaksa kirjottaa, koska oli aika masentavaa.

Heips.