Käsittämättömän pitkään jatkunut kirjoitusfiiliksen puutos jatkuu edelleen, pahoitteluni. Oon vähän kipee, mulla on ihan törkee nuha ja arvatkaas mitä: huomenna on enkun kirjotukset! Ah, elämä on ihanaa. Kunhan nyt kuume ei nousisi.

Tänään pitäisi vielä ehkä tankata jotain hauskoja viime hetken oppeja päähän, mutta rehellisesti sanottuna enkku on tällä hetkellä toiseksi viimeinen asia mun mielessä. Viimeinen on se bilsa.

Päällimmäisenä mielessä pyörii tietysti kaikki hauskuudet ja ihanuudet, mitä on tulevina aikoina tiedossa. Yksi näistä on eräs pikkumies, nimittäin mun maailman suloisin kummipoika! Osa teistä ehkä tietääkin, kuinka kauan olen haaveillut omasta kummilapsesta ja viimein mun toive toteutui: Tanjan ja Mikon ihana pieni pallero tulee samaan osakseen niin suurta hemmottelua, ettette kuule osaa kuvitellakaan! Aww, oon niin onnellinen!

Tämä aamu alkoi reippaasti jo kaksi tuntia sitten, joten taidanpa tosiaan yrittää saada tänään jotain aikaiseksi. Hunajaa ja valkosipulia täytyy ainakin nautiskella, jotta tää nuha pysyisi edes jotenkin aisoissa...