np. Skid Row - 18 and life

Ekan kerran kun kuulin tän biisin, tiesin, että tää tulee olemaan ensimmäinen biisi, jonka kuulen 18-vuotiaana. Ja näin kävikin.

 

18 v. !!

 

Tää tuntuu ihan erilaiselta. Enkä yhtään huijaa. Kukaan täällä ei vielä taida tietää, että mä olen jo hereillä. Mulla on siis hetki aikaa miettiä, mitä nyt tapahtuu.

np. Sean Kingston - Eighteen (surkea versio Alice Cooperin biisistä)

I'm eighteen
And I don't no what I want
I'm eighteen
And I like it

Mulla on jo etukäteen ähky, koska tiedän, miten paljon hyvää mulle tänään syötetään. Äiskä on leiponut ihanan kakun. Nyt mulla ei vielä tee mieli yhtään mitään hyvää, eikä kyllä pahaakaan. Ootteko muuten koskaan miettineet, mikä on sanan "etukäteen" vastakohta?

Mun horoskoopit näyttävät melko lupaavilta. Elisa.net:n horoskoopin mulla on viiden tähden päivä, eli tän päivän vaikutus kestää jopa viikkoja.

Valta vaihtuu nyt monessa paikassa ja sinunkin tulee valita oma puolesi. Valitse ehdottomasti itsellesi hyvältä tuntuva vaihtoehto. Se oikea ratkaisu on jo asettunut sydämeesi ja sisimmässäsi tiedät, mitä sinun tulee tehdä. Älä jää odottamaan muiden hyväksyntää, vaan tee omat päätöksesi täysin itsenäisesti.

Selvä.

Henna tuli nyt häiriköimään mua. Heti se huomas, että mä oon hereillä. Ehkä mun pitäisi jatkaa illalla, jotta voin kertoa, millainen päivä mulla on oikein ollut. Nyt musta ainakin tuntuu, että mulla on ihana päivä tiedossa. Apua.