Lenore haastoi mut meemiin. Ja mikähän sekin mahtaa olla? Ja kukahan mahtaa olla Lenore? Kivat taas tämmöset, oli mun eka ajatus. Noh, sehän selvisi yhdellä napin painalluksella.

Tehtävän anto:
Kerron mitä minulla on päälläni, kun saan tämän haasteen. Tämän jälkeen valitsen seuraavat viisi ihmistä, jotka haastan tekemään saman perässä. Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä. Linkitän haastamani ihmiset tämän merkinnän loppuun ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikkoihinsa haasteesta ja tästä merkinnästä.


Eipä ole tällä hetkellä mulle mitenkään haasteellinen homma, nimittäin en ole vielä saanut itseäni hereille tänä aamuna. Päälläni on musta Point Zero-merkkinen musta S-kokoinen (mutta silti jättisuuri) t-paita sekä valkoiset nilkkasukat, joissa on nilkoissa vaaleanruskeita tahroja muistona siitä, että olen joskus jaksanut rasvata jalkani. Pohjista ne ovat yllättävän vaaleat, johtuen siitä, etteivät ne ole olleet unisukkani vasta kuin tämän viikon. Lisäksi minulla on päässäni nauhamainen, noin sentin levyinen vaaleanruskea panta pitämässä räjähtäneet hiukset edes vähän kurissa. Ja vaikka tätä ei pyydetty, naamani ei oo komee.

Ja nyt täytynee valita henkilöt, jotka saavat tämän hauskan ja päivääpiristävän tehtävän osakseen, blogilistaa apuna käyttäen. Hakusanaksi nuori tai nuoret tai nuoriso, ja löytyi vain muutama sopiva. Seuravat onnelliset ovat siis Hannele, Riina ja Phina. Olen pahoillani, jos nyt petyit kun sait vain kolme nimeä viiden sijasta, mutta ei onnistu. Kaikille blogeille en vain viitsi ehdottaa edes tätä.