np. Smurffit - Patin papukaija

Ja mähän puhun sille kun mua huvittaa
Ihan turhaa Patti pyytää, ihan turhaan jankuttaa
Kaija, kaija, oon kaija, kaija
Oon kaija, kaija

Voitteko tajuta, taas loma!

Mulla on ollut jo kaksi päivää ihan oikee loma/perjantaiolo. Koulussa on ollut niin löysää, ettei se pahemmin koululta edes tunnu enää. Haha, kyllä tälläinen kelpais mulle aina. Muutaman tunnin pyörähdys koulussa ja se on siinä. Tunnitkin on olleet niin löysiä, tänään ei ollut saksan tunnilla opettajaa, tehtäviä eikä mitään. Otin aurinkoa ja höpötin. Ja lähin etuajassa kotiin. Jei, koulussa pitäiskin useemmin opetella lomarytmiin.

Eikä pahemmin perjantai 13.:kaan oo vielä tuntunut missään. Koputan puuta. Ihan mukava päivä, aurinko paistaa ja pakkasta on. Aivan loistopäivä. Sain suklaata, vieläpä ihan oikeeta sellasta, ystävänpäivälahjaks. Nami, olipa hyvää pitkästä aikaa. Mulla on ollut niin kiva päivä.

Eilenkin oli. Sain tehtyä sitä mun mekkoa, jonka aloitin viime kesänä. Se edistyy, vihdoinkin! Tosin käytin kaikki tukikankaat jo, vaikka vielä sitä tarvitaan, ja paljon.

Tänään ohjelmassa on pakkaamista. Huomenna lähetään Sallaan. Sitä onkin jo vähän odotettu.

Kuvittele: seisot tunturin päällä sukset jalassa, sulla ei oo vielä kylmä ja masu on täynnä. Tuulee vähän, on pakkasta, aurinko paistaa, taivas on sininen, lumi pöllyää ja rinteissä ei oo ruuhkaa. Puut on ihan lumessa ja tuijottelet Venäjän puolelle (vaikka et oo vieläkään ihan varma, mikä kukkula se niistä monista ympäröivistä kukkuloista on). 

Eikö ookkin ihanaa! Ja kohta mä olen siellä. Ylihuomenna jo ehkä rinteessä. Mahtavaa.

Eli siis, täytyykin lähteä syömään ja sitten pakkaamaan. Ehkä, jos konelakko kerrankin toimii, musta ei kuulu ainakaan viikkoon kuulu mitään. (Haha, taitaa olla melkein turha toivo, koska mummille mennessä taidan joka tapauksessa sortua.)

Heips ja hyvää lomaa kaikille (myös mulle)!