np. Kevin Rudolf - Welcome to the world

JES! EKA LUKIOVUOSI ON FINALLY TAKANA JA HENGISSÄ SELVITTIIN.

Niin uskomatonta kuin se onkin, en ole vielä edes tajunnut tajuta sitä. En pysty kuvittelemaan, että maanantaina en enää meekkään kouluun (jossa on niin kivaa), vaan jään kotiin sluibailemaan, koska eihän näitä kesätöitä nyt tullut. Köyhänä, mutta toivottavasti sitäkin rentoutuneempana palaan taas syksyllä kouluun ihmisten ilmoille. (Vaikka enhän mä opiskelua koko kesäks unohda.)

Tänään oli ihana päivä. Aurinko paistoi ja lämmintä oli. Mikä voiskaan olla täydellisempää? Tietysti saada matikan kokeesta 7- (mikä senkin todennäköisyys on? haha.) ja fysiikasta 8. Ne, jotka mut on joskus tavanneet, saattavat tietää, että ei ole kovin normaalia mulle. Mutta ne jotka tuntee mut erittäin hyvin, tietää, ettei mua edes harmita. Matikassa aloin ottaa rennosti jo noin ensimmäisen viikon jälkeen, mutta fysiikkaan mä olen panostanut. Tai ennemminkin näin: luin koeviikolla hyvin, koska jakson aikana en tehnyt mitään hyödyllistä. Hyvä näin.

Koulussa oli kevätjuhla, joka oli aika huippu. Opettajien esitys tuskin naurattaa muita kuin true-ressuja, mutta kai se siks olikin niin järjettömän hauska. Kuoron esitys sai mut viimeistään nyt päättämään, että ensi vuonna mäkin olen siellä. Tiesittekö, että mulla oikeesti onkin todella hyvä lauluääni? No mä en ainakaan tiennyt, ennen kuin musiikinopettajamme sen minulle ilmoitti, varmasti mielessään haaveet koota koko Ressun lukion kokoinen lauluarmeija.

Koulun jälkeen menimme Piian, Tetin, Ellan, Even ja Heidin kanssa kasvattamaan masujamme koulun loppumisen kunniaksi Rossoon. Oli varsin mukavaa, vaikka sainkin ruuan aika myöhässä. Mähän olen kuitenkin jo tottunut siihen. Sentään sain ruokaa.

Tuntui paljon haikeammalta lopettaa yhtäkkiä koulu ja lähteä kesälaitumille. Koulussa on niin kivaa! Too bad, too sad. Koulu ilman stressaavaa opiskelua vois olla sopivaa kesälomatekemistä.

np. Kendi - Connected

Eilinen on tästä hyvä esimerkki. Oli nimittäin kamppailupäivä, Ressu vastaan Norssi, eli virallinen hengailupäivä. Muistona eilisestä mulla on erittäin punainen nenä ja valokuvia, kunhan Piia saa niitä mulle lähetettyä. Oli kyllä salakavala aurinko, se ei edes paistanut ja tuulikin kylmästi, ja kotiin päästyä posket ja nenä oli ihan punaiset. Maikkojen tuskin tarvi pitää mitään nimilistaa meistä, sillä tänä aamuna näki porukoiden naamasta, kuka oli eilen vaivautunut paikalle. En todellakaan ollut ainut punanaama. Haha.

Eilinen oli todellakin mukava päivä, vaikka lopputulos ei ollut ressujen kannalta paras mahdollinen, vaikka kannustusjoukot olivatkin paremmat kuin hyvät. Oltiin nimittäin Piian ja Marian kanssa väsätty kunnon banderollit, joita aina tarpeen tullen heiluteltiin. Jos kannustus olis ollut laji, Norssi olis niin kaatunut.

np. Velvet - Don't stop movin' (perjantaimusat on pakko olla vähän menevämmät)

Mitähän tästä eteenpäin? Ens viikolla olisin kai lähdössä mummolaan ihan yksin ekaa kertaa. Olis jännää mennää junalla, lentokone on niin yliarvostettu. Hyvähän mun on sanoa, koska olen viimeisen vuoden aikana mennyt tuohon lähi-Helsinkiinkin vain kaksi kertaa junalla, joten junakokemukset eivät ole kovin karttuneet vielä tälle tytölle.

Toivottavasti tulee hyvä kesä, tai vähintäänkin tää viikonloppu. Missähän olis ja mitä? Huomista iltaa olisi vähän tylsää istua kotona. Ja hei, mä todellakin olen koko kesän vapaa, laskematta mukaan tietysti riparia.

np. PMMP - Kesäkaverit

Heips.