Pitkästä aikaa.

Viimemerkintä näyttääpi olevan kesän lopulta. Eli siis eihän musta oo kuulunut yhtään mitään sen jälkeen kun mun "uus elämä" alkoi. Huh. No suoraan sanottuna mun uudessa elämässä aika on aika vähäistä.

Koulussa on ollut kivaa. Kuten jo etukäteen tiesin, kulkeminen kouluun vie tosi paljon aikaa ja voimia, mutta kyllä se on sen arvosta. Pystyin vihdoinkin lukemaan bussissa, paha olo ei oo enää niin paha, ainakaan useimmiten. Hyvä, että siihen tottuu.

Koulussa on tosi paljon ihania ihmisiä. Kavereita on löytynyt, ja varmasti löytyy edelleen kurssien vaihtuessa. Tosiaan, kohta on tää eka jakso jo takanapäin, ensi viikko on viimeinen ennen koeviikkoa. Aika on mennyt tosi nopeesti.

Mun nykynen päivärytmi on aika yksinkertainen: herätys klo 6.10, pyöräily bussipysäkille, bussiin klo 7.08, koulussa kasin maissa, bussilla kotiin joko klo 14.50 tai 16.20, ruoka, läksyt ja nukkumaan. Onneks mä olen viimeinkin löytänyt kaksi harrastusta: viime vuoden perintö afrontanssi ja uusi tuttuvuus jooga. Ainakin vielä (yhden kerran jälkeen) musta on ihanaa vihdoinkin harrastaa!

Mulla menee nyt tosi hyvin. Mun elämä on kivaa ja tosi jännää. Tavallaan ootan vieläkin joka päivä, että millon mennään takaisin KYA:an, mennään taas samoihin tuttuihin rutiineihin ja nähään niitä tosi tuttuja ihmisiä. Kuitenkin oon ihan tyytyväinen nykyhetkeen.