np. Metro Station - Kelsey (hieman itseäni toistavaa)

Ah, lördag. Löysä, lörtsy, löhöilevä. On toi ruotsin kieli toisinaan täydellisen kuvailevaa.

Mulla oli yheltätoista kello soimassa. Sammutin sen, ja jatkoin onnellisena unia. On mukavaa laittaa herätyskello päälle, kun tietää, että ei haittaa, vaikka sen sammuttaisi. Heräsin kaheltatoista ja olin virkeempi kuin aikoihin.

Söin aamupalaksi paahdettua ruispalaa, jonka päällä ei ollu muuta kuin voita. Nami, viime kerrasta on aikaa aika paljon. Yleensä leivän päälle tulee laitettua vähintään juustoa, ehkä kinkkuakin vähän, mutta tollanen paljas on niin hyvää myös.

Sen jälkeen joogasin. Aurinkotervehdys aamulla tekee ihmeen hyvää. Siitä olikin hyvä jatkaa siivoamisen merkeissä ja ihmeellisen energian voimin siivosin myös vähän mun huoneen ulkopuoleltakin. Hyvä minä!

Mitäs sitten? Olikin yllättäen taas ruoka. Sitten laittauduin ja yritin alkaa tekemään läksyjä. Ei onnistunut. Ja nyt taas dataan. Mutta eihän tässä vielä mun päivän ohjelma ollut.

Mä lähden kohta harjoittamaan hieman hyväntekeväisyyttä. Osallistun nimittäin yhteisvastuukeräykseen ja aion viettää kaksi tuntia kaupan edessä seisoskelemalla. Mulla on jo etukäteen sairaan hyvä mieli siitä, että teen jotain niin hyödyllistä. Eikä se vie paljoa mun aikaa, se voi olla kivaa, koska on hyvää seuraa ja saan hyvän syyn olla ulkona. Mahtavaa?

Oon lupautunu menemään Alepan eteen klo 16-18 välisenä aikana. Kohta puoliin pitäisi lähteä pukemaan ja valmistautumaan. Siellä ei oo pakkasta, mutta saattaa siellä silti tulla kylmä. Lipas täytyy hakea kirkosta ennen neljää, joten kohta se on ihan tosi lähettävä.

Okei, no ei sitten muuta.

Heips.