np. Valvomo - Tiistai

Sataa, tuulee ja on hämyistä.

Ihana syyssää. Mulla on vihdoinkin virtaa. Revin itteni tänään irti rutiineistani, ja tulin eri bussilla kotiin, ja nyt on ihan outo olo. Söin bussissa vähän Reilun Kaupan suklaata, joka on tällä hetkellä ainut mulle sallittu suklaa Lidlin suklaan lisäksi. Naminami, ja banaanikin virkisti.

Olisi kyllä läksyjä ja kaikkea muutakin mukavaa. "Mistä maailma pohjimmiltaan muodostuu?" on mielenkiintoinen filosofian esseen aihe, mutta jotenkin ei tänään innosta toi filosofinen pohdiskelu. Hah, ihan kun se mua yleensäkään kauheasti kiinnostaisi.

Tänään siis ohjelmassa läksyjä, tunnelmointia kynttilän valossa huoneessa ja tietysti Rakkauden anatomia ja Pako. Tää tiistai taitaa olla mun päivä, vaikka aamulla/päivällä/koulussa väsyttikin. Tarpeeksi harmaa.

Aina ei tee hyvää tiistainakaan mennä ulos, mutta suhteellisuus kunniaan, kun tällaisia punnitaan. On sosiaalisesti rajoittavaa olla kotonansa selaamassa nettii, lukemassa lehtii ja onko se parempi kun televisiota sokeana tuijottaa. [Valvomo - Tiistai]

I disagree. Tai sitten mä vaan olen sosiaalisesti rajoittunut tänään. Normaalisti mulla on tiistaisin afro, mutta nyt on syysloma (joillakin onnekkailla), joten tanssit jää tanssimatta tällä viikolla. On siis ihana vaan lusmuilla kotona ja oikeesti löhötä huoneen lattialla kynttilän valossa kuuntelemassa musiikkia, syömässä suklaata ja kirjotella runoja. (Oikeestaan menisin lenkille, jos ei satais..)

Taidan nyt lopettaa tän höpötyksen ja lähtee toteuttelee noita mun tiistaifantasioita.
Heips.