Tänään mä tein sen. Mä lopetin fysiikan.

Mä en enää jaksanut. Ja nyt se on loppu. Olenko mä vähän luovuttaja, kun keskeytän mun muutenkin viimeisen kurssin? Niin tai näin, mun mielestä se oli fiksumpaa lopettaa kuin jatkaa. Ja mulla on jo nyt paljon hauskempaa.

Mä mietin, että mitä jos mua alkaakin kaduttaa. Ei se haittaa, koska ihan sama, mä voin tenttiä kurssin ihan milloin mua huvittaa tai istua sen ens vuonna. Mutta tällä hetkellä mä en tunne mitään tarvetta lukea sitä. Mä olen niin onnellinen, että tein sen vihdoinkin.

**

Ja sitten mun on pakko kysyä, kun tänään tuli kemian tunnilla Marian kanssa puheeksi:

Olenko mä enemmän humanisti vai se toinen, mikä se nyt onkaan, tieteellinen tyyppi?

Auttakaa mua kartoittamaan sinäinen minäni.

**

Taidan tästä nyt lähteä nauttimaan ruotsin läksyistä.

Tschüs!