Se joka viikkoinen muuttopäivä. Mukava päivä.

Tänään on taas tullu tehtyy kaikkee kivaa. Tänään oon vähän onnistunutki, eli suomeks sanottuna en oo istunu koko päivää koneella.

Aamulla heräsin vasta yheltätoista ja siinä se aamupäivä sitten jotenki meni. Päivällä innostuttiin Hennan kans ja juotiin simaa melkein pullollinen kahestaan ja alettiin jotain riehuu. Kuinkakohan paljon siin oli alkoholii? :D

Kolmelta sitten taas tultiin iskälle. Ajettiin Hennan kans pyörillä, koska tarvitaan niitä ens viikolla. Äiti ja Santtu ajo autolla perässä ja toi kaikki tavarat, joita kyl on aika paljon. Mun tärkeimmät tavarat mahtuu yhteen reppuun ja sitten vielä toinen reppu koulukirjoja varten. Ja sit tietenki muovikassillenen kaikkee ylimäärästä...

Kun oltiin sitten saatu kaikki tavarat taas paikoilleen, me lähdettiin Myyrmanniin. Mä tarvin uudet farkut ja lenkkarit, ja sainkin ne sitten. Allergialääkkeitäki olis pitäny muistaa ostaa, mutta ei sitten kuitenkaan muistettu. Kyllä mä maanantaihin asti pärjään yhellä vajaalla paketilla?

Kotona oltiin sitten jonkun aikaa ennen kun lähdettiin ulos. Mä kokeilin ensmäisen kerran tänä vuonna rullaluisteluu ja ihan hyvin mä pysyin pystyssä. Ehkäpä voisin alkaa harrastamaan sitä "aktiivisesti" tänä kesänä... Tosin viime vuonna ajattelin ihan samalla tavalla ja pari kertaa kävin luistelemassa koko kesänä.

Kohta on vappuki. On varmaan aika epänormaalii toivoo, että maanantaina olis koulupäivä? En vaan jaksais olla kotona, koska meillä ei taida olla mitään suunnitelmii ja ihan tylsää ehkä tulossa. Toivottavasti se iskä keksii jotain kivaa.

Aina, jos jotenki tulee puheeseen vappupallot, mua aletaan kiusaamaan. Siitä on jo monta vuotta, ku tapahtu se inhottava asia, mutta siitä jaksetaan kuitenkin vieläki muistuttaa.

Oltiin tulossa jostain vappumarkkinoilta tai jostain ja sain hienon vaaleanpunaisen yksisarvisvappupallon. Myyjä sanoi, että kannattaa sitoa se ranteeseen kiinni, mutta minäpä fiksuna pikkutyttönä päätin olla tottelematta hyviä neuvoja. Autolle päin sitten käveltiin ja jotain leikin siinä hienon pallon kans. Kävi tietenkin silleen, että pallo irtos mun kädestä ja tarttu viereiseen puuhun kiinni. Ihan uus ja hieno pallo, joka ehti olla mulla alle viis minuuttia. Enpä sen jälkeen oo tainnu saada yhtään vappupalloa :D

Mutta nyt taidan lopettaa ja keskittyä kattomaan tota Saturday Night Feveriä.
Hyvää vappua kaikille!