Vähän kirjoitusmood tänään.

np. Metro Station - Kelsey

It's friday. Eipä uskois, että taas. Tänään on ollut ihana päivä. Tän jakson ensmäinen perjantai. Pääsin tänään jo yheltä! Kuten loputkin perjantait tän jakson aikana. Aika ihanaa. Melkein tuli koeviikko-olo.

Meillä oli kyllä niin rento koulupäivä. Kaksi virallista oppituntia oli aika sopivasti, kun hissakin oli peruttu. Tosin se peruttu tunti ois voinut olla se viimeinen, eikä just se keskimmäinen. No, ainakin sain tehtyä läksyt sinäaikana. Ja muutenkin ihanan mukavaa löhötä melkein tyhjässä luokassa ja vähän haaveilla ulos tuijotellessa. Tollaset koulupäivät olis siistejä.

Menin koulun jälkeen Klaukkalan Citymarketiin ostamaan ruuanlaittokamoja, koska tänään oli mun kokkauspäivä. En oo monesti ollut kaupassa korin kanssa ostamassa jotain ihan oikeeta ruokaa, kuten esimerkiksi jauhelihaa. Ja kassan "täti"kin katto jotenkin pitkään. Hei mä olen 17-vuotias ja osaan tehä ruokaa jotenkuten, mitä ihmeellistä siinä on?

Ruokana oli itetehtyjä lihapullia perunoiden ja juustoisen kastikkeen kera. Jälkkärinä oli trooppinen rahka. Nami. Poltin mun sormen.

Tää mun normaali perjantaidataus on ihan jees. Rentouttavaa, huvittavaa ja tosi passiivista. Tää vaan sopii mulle tosi hyvin. Mitäpä muutakaan mä tekisin perjantai-iltana?

Okei, ei mulla ollut sittenkään mitään muuta.

Heips.