Ah, eilinen oli ihana!

np. Sean Kingston - Fire burning

Heräsin lauantaiaamuna aivan liian aikasin, ennen kymmentä jo. Olin ahkera ja tekasin äitienpäivälahjan valmiiksi (=runokokoelman tulostaminen). Sitten vaan hengailin koko aamun. Tankkasin jotain ruokaa nassuun koko ajan, kunnes kello alkoi lähestyä tarpeeksi paljoa.

Aloin valmistautua partyjä varten jossain puol neljän maissa. Henna ja Mona stailas mua vähän. Loppujen lopuksi en uskaltanut laittaa punasia legginssejä, vaikka niitten väri sopi aivan täydellisesti mun lein punasiin kukkiin.

Alkuperäinen suunnitelma oli, että menisin bussilla Piialle, mutta koska Henna ja Mona halus niin kovasti viedä mut, menin kyydillä. Koko matkan odotin Piian soittavan ja kysyvän, miks en ollu jääny oikeella pysäkillä pois. Ja kyllähän se soittikin.

Piian kanssa käytiin kaupassa ja oltiin niillä vähän aikaa. Aika meni yllättävän nopeasti ja kohta oltiinkin kävelemässä hampaat kalisten kohti bussipysäkkiä. Bussissa avasin mun limun ja sitä roiskui vähän joka puolelle. Ja voitteko kuvitella, en edes huomannu sitä, ennen kuin Piia ohimennen mainitsi! Haha.

Jäätiin pysäkki liian aikasin pois, mutta eipä se paljon haitannut, sillä Helsingin puolella bussipysäkkejä on vähän tiheämmin kuin täällä Klaukkalassa. Onneks enää ei edes satanut, joten oli ihan mukava kävellä. (Voi perskele! Just muistin, että missähän mun sateenvarjo on?!)

Bilepaikka oli aika kiva. Alussa oli vähän laimee tunnelma, mutta kun porukkaa alkoi tulla lisää, meno vaan parani. Voin sanoa, että neljän ja puolen tunnin tanssiminen tuntuu tälläkin hetkellä mun jaloissa. Oli aivan sairaan kivaa ja erittäin hauskaa. Kiitos Piialle. :)

Jotenkin tuntuu hassulta jättää niin hauska ilta vain yhteen kappaleeseen, mutta oikeastaan ei mulla oo mitään kerrottavaa. Siellä oli kivaa, kuuma, melusaa ja tosi hauskaa. Siinä se. Oli paras ilta kyllä pitkiin aikoihin.

Lähettiin pois puol yhen maissa. Jouduin bussikortin lisäks maksamaan vielä 4,80 euroo yötaksaa, mikä yllätti mut ihan täydellisesti. Just ku olin ajatellu, että saisin palauttaa äitille 20 eurosen ihan yhtä sileänä takaisin kuin olin sen saanut! Argh.

Piia jäi pois kyydistä ja Henna tekstas ja kysyi, missä kohti olin tulossa. Aavistinpa heti, että ne oli tulossa Monan kanssa mua vastaan. Kun mä jäin bussista pois, kadulla oli ihan pimeetä. Mitkään katuvalot ei toiminut. Miksköhän? Katoin, kun tien toisella puolella, just siellä, mihin olin menossa, seiso kaks tyyppiä. Henna ja Mona, ajattelin, mutta ku tulin lähemmäs, kumpikaan ei puhunut ja niillä oli vähän liian isot takit, jotta ne olis varmasti ollu ne. Siinä oli niin pimeetä, että en voinu nähän kummankaan naamaa. Sitä paitsi niillä oli hatut. Hetken aikaa mua jopa vähän pelotti.

Sitten Henna onneks puhu. Huh. Ne oli lähteny pihatalkoista ja ne oli ottanu äitin ja Jartsan takit ja jostain ne oli lippiksetki kaivanu. Oli kyllä hyvä, että ne tuli mua vastaan, koska koko matka oli ihan pilkkopimeä, koska missään ei palanu lamput. Kylläpä oli ärsyttävää. En olis varmaan edes uskaltanu tulla kotiin, jos tyypit ei ois tullu mua vastaan.

Kotona mättäsin mahan täyteen, koska mulle oli yllättäen tullu nälkä. Sitten menin nukkumaan ja näin jotain iltaan liittyvää unta. Siinä se.

Heips.