Kakkonen jäi sitten näköjään kirjoittamatta, kun eilen väsytty niin paljon. Käytin illan telkkarin ääressä pitkästä aikaa ja sain katsottua kaiken tarpeellisen. Menin jo yhdeltätoista nukkumaan ja nyt on virkeä olo.

Mitenköhän pitäisi käyttää viimeinen päivä alaikäisenä? Jos äitiltä kysytään, vastaus on siivoamalla. Huomenna pitää kai kakkukahveilla olla taas siistiä. Jotenkin huvittaisi kuitenkin tehdä myös jotain muutakin.

Mun aamu on ollut ihanan rauhallinen. Heräsin kymmeneltä, kun olin pistänyt herätyskellon soimaan. Yhtään valehtelematta voin kertoa, että mun ensimmäinen ajatus tänä aamuna oli "Ei kai tänään ole taas koulupäivä?" Olin hetken jo ihan epätoivon partaalla, kunnes tajusin, että on lauantaiaamu ja saan pistää rauhassa kellon pois ja jatkaa unia.

Päätin kuitenkin heräillä ja laitoin radion päälle. NRJ:n Aamupojat herättävät mut joka aamu, joten miksi viikonloppunakaan pitäisi välttyä siltä. Toisinaan se on kyllä aika ärsyttävää kuunnella "viikon parhaita juttuja", jotka on jo kuullut ajat sitten. Kuitenkin, Anssin ja Rennen äänillä on muhun välittömästi piristävä vaikutus.

Lueskelin sängyssä vähän aikaa jotain vanhaa lehteä ja kuuntelin hyvää musiikkia. Viikonloppuaamuissa on ihanaa se, että voi köllötellä sängyssä jopa kaksi tuntia ilman, että kukaan tietää sun olevan hereillä. Siinä on kuitenkin yksi huono puoli: sua aletaan helposti luulla oikeaks unikeoksi. Ja sitähän mä en ole?

En mä tiedä, mitä haluaisin nyt aukoa tässä. Luultavasti illalla jatkan vielä bloggamista, kun on asiaakin enemmän. Toivottavasti ei mitään paniikinomaista. Mä en oikeasti ole vieläkään ihan tajunnut mun tilannetta. Huomenna mä saan tehdä vaikka mitä. Saan mennä naimisiin, ostaa ässäarvan ja vaikka rekisteröityä vihdoinkin CDON.comiin. Ihan käsittämätöntä.

Nyt täytyy lähteä hommiin. Pitäisi laatia lukusuunnitelma, siivota ja ehkä jopa aloittaa sitä opiskeluakin. Voisin myös vähän ulkoilla. Ihana ilma. Taivas on ihan valkoinen ja aurinko paistaa hämärästi. Ensi yönä on täysikuu. Ah, kylläpä on mukava päivä taas tiedossa.