np. Yiruma - River flows in you (Bella's lullaby)

Aina, kun mä saan päätökseen yhen Stephenie Meyerin kirjoista, en voi lukea vähään aikaan mitään muuta. Ajattelen vaan, miten ihana se kirja taas kerran oli, ja miten todelliselta se tuntuu. Näin kävi taas, kun viime yönä sain luettua Epäilyksen.

Koko yön uneksin Edward Cullenista (joka unessa esiinty nimellä Ola Salo..), enkä olisi millään halunnut herätä. Se uni oli niin todellinen, ja kaikki oli siinä niin selkeää. Menin siinä kihloihin Ola/Edwardin kanssa, ja olin onnellinen. Nyt oon koko päivän miettiny sitä, ja löysin YouTubesta Houkutus-leffan musiikkia ja oon kuunnellut sitä ja unelmoinu. Varsinkin tää River flows in you on aivan taivaallisen ihana. Harmi, ettei tää sittenkään ookkaan se oikee Bella's lullaby-biisi. Jotenkin tää on niin täydellinen.

Okei, kukaan joka ei ole lukenut Houkutus-kirjoja, ei todennäkösesti tajunnut mitään ylläolevasta hehkutuksesta. Se rakkaus siinä kirjassa... ah. En jaksa oottaa Breaking Dawnin ilmestymistä suomeksi, mutta en kyllä uskalla lukea sitä englanniksikaan. Ehkä ensin luen aikaisemmatkin kirjat englanniksi, ja koitan sitten sitä uutta, jos sitä ennen se ei ole tullut jo suomeksi. Täytyis vaan saada ne englannin kieliset versiot jostain.

No, ehkä mä nyt tyydyn vaan oottelemaan Houkutus-leffaa, joka ilmestyy vasta helmikuussa. Mutta sitä ootellessa... YouTube on pullollaan Twilight-trailereita.

Heips.