Näyttäisi siltä, että nyt on käynnissä mun lukiourani viidenneksi viimeinen koeviikko. Toivottavasti tässä suhteessa ei pidä paikkansa sanonta "kaikki ei ole sitä miltä näyttää". Tämä on myös toisella tapaa varsin historiallinen koeviikko: mulla on nimittäin ainoastaan kolme koetta! Ei, musta ei todellakaan oo tullu yhtään laiskottelija!

Yks koe on jo takana, kaikkein pahin tietysti eli matikka. Eilen kävin pikaisesti tekasemassa sen. Voi olla, että joskus on mennyt huonomminkin tai sitten ei. Joka tapauksessa voin vakuuttaa, että kymppiä ei tälläkään kertaa tule.

Huominen ruotsin koe näyttää paljon kivemmalta. Tänään mulla on ollut vapaapäivä, jonka tietysti olen käyttänyt tarkoituksen mukaisesti, eli lukemalla ahkerasti ruotsia. Kirjaa en varsinaisesti ole avannutkaan, sillä löysin netistä aivan huippuharjoituksia! Jos niitten avulla olisi jotain tullut opittua... Ainakin voin sanoa opiskelleeni, ja musta tuntuu, että olen myös jotain oppinut. Santtu näki mun opiskeluprosessista ainoastaan mahjong-osuuden, eikä usko, että mä oikeesti olen tehnyt rankkaa aivotyötä - ruotsiksi tietysti!

Tänään pitäessäni luovaa taukoa ruotsin opiskelusta päätin kuunnella Youtubesta ruotsin kielistä musaa. Drömhusin kautta päädyin kuuntelemaan The Arkin Kolla Kollaa ja siitä keksinkin, että voisin käydä vilkaisemassa poikien nettisivuja. Oi, mikä onnellinen yllätys mua siellä odottikaan! Mä olen vieläkin ihan käsittämättömän onnellinen, että tekisi mieli kiljua!

np. The Ark - Superstar (ihan uusi!)

The Arkin uusi levy ilmestyy 26. päivä tätä kuuta! Ne on ollu kolme vuotta tauolla ja nyt viimeinkin... Ah, miten voikaan olla onnellinen! (Ehkä mä sittenkin fanitan jotain bändiä.) Tietysti tästä uutisesta masennuin hieman, koska nyt tuli jälleen pienet paineet saada nopeasti jostain rahaa. Unohdin kuitenkin rahaongelmani aika pian, kun ymmärsin mennä katsomaan kiertuelistaa.

Ja sieltä sain lisää onnellisuuden aihetta! Tyypit tulee kesällä Suomeen, vielä kahdelle keikalle!! Voi sitä riemun päivää, kun mä saan kouraani 45 euroa, joilla voin ostaa lipun Ankkarockiin. Kunpa oikeasti saisin jonkun kesätyöpaikan, koska nyt mä viimeisestään ihan oikeasti tarvin sen! Tai siis rahaa.

Nyt täytyy siis käyttää kaikki aivokapasiteettini siihen, mistä saisin haalittua kasaan mahdollisimman suuren summan rahaa. Tänä vuonna mun on todellakin päästä kattomaan The Arkia, sillä viime kerralla ei ollut mitään mahdollisuuksia, ja nyt on. Mikään muu kuin raha ei voi estää mua pääsemästä katsomaan niitä: mulla on ikää, Ankkarock on Vantaalla ja Vantaa on lähellä. Jos jollain on tarve päästä eroon rahoistaan, mulle voi antaa.

Onneksi kesään on vielä aikaa. Tässä ehtii tapahtua ennen kesääkin vaikka mitä kivaa. Kun tää koeviikko on ohi, alkaa vuoden viimeinen jakso ja jännittävyys. On nimittäin enää alle kolme viikkoa aikaa siihen, että tämä tyttö (ja kaikki parhaat tyypit) lähtee Müncheniin nauttimaan Keski-Euroopan keväästä, saksan kielestä ja muutenkin kaikesta hauskuudesta! Sielläkin taidetaan kai tarvita rahaa.

Kylläpä meni nyt hehkutukseksi. Tunnin päästä on taas lähtö joogaan, joten sitä ennen voisin vielä hetken aikaa pluggailla svenskaa.

Oi vitsi, miten iloinen mä oon!

:)