Merry x-mas och så vidare.

Jouluhan tässä on jo melkein mennyt. Olipas varsin mukavaa, kyllä se Joulupukki pääsi tulemaan, vaikka tota lunta ei paljoa olekaan. Tosin en mä kyseistä herraa nähnyt, mutta jätti se käväistessään meillä jotain jälkeensä. Ehdottomasti parasta oli uus mp3, ZEN mosaic. Ah, miten nami. Lisäksi pukki toi tullessaan 894 sivuisen Tuulen viemää-kirjan ja vaikka mitä muuta. Eipä ollut tääkään joulu ihan turha lahjamielessä.

No, eilenhän oli joulupäivä. Eli koko päivä löhöttiin yövaatteet päällä kotona ja kateltiin leffoja ja pelattiin. Tosin mä taisin olla ainoa, jolla pysyi yökkäri päällä ihan koko päivän. Muutama henkilö livisti ihan kokonaan joulupäivästä. En taaskaan päässyt kirkkoon, paitsi eihän mua kukaan estänyt, joten olisin voinut ihan hyvin mennäkin. Voin sanoa hieman epämääräiseksi tekosyyksi, että mulla ei ollut hajuakaan, missä vaiheessa siellä menee jotain ohjelmaa (=jumis). Ainakin pysyin kiinni perinteissä.

Ja sitten tänään on tapani. (Luultavasti nää juhlapyhät kirjotetaan isolla kirjaimella, mutta nyt ei todellakaan jaksa painaa shiftiä niin usein.) Tänään löhöily yöpaidassa on jatkunut, mutta päätin, että laitan vaatteet päälle ja ehkä saatan käydä ulkonakin. Tuolla ei oo ollenkaan pakkasta, nyyh, mutta pikkasen valkosta maassa ja taivas on vähän sininen joistain kohti. Eli siis melkein hyvä sää. Kaiken lisäksi mun kamalan hirveän ällöttävän karmiva yskä on melkein poissa, tänään on vain pieni limanerityspäivä. Joten olen melkein valmis ulkoilemaan!

Voisin pyörähtää äitillä paketoimassa pari pakettia..

Meillä on vielä sunnuntaina toinen jouluaatto äitin kans. Kivaa.

Nyt voisin tästä lähteä viettämään tapania kunnolla pukemalla juhlallisesti colleget jalkaan ja tekemällä naamastani ihmisen näköisen. Sitten voisin karata pihalle. Hyvä idea.

Vielä kerran hyvät joulut, päivät ja tapanit.

Heips.