Mitä mulle kuuluu?
Kiitos, ihan hyvää.

Horoskooppi lupasi tylsän päivän ja sen sainkin.
Mua niin väsyttää. Ei jaksanut tänään koulu kiinnostaa, jotenkin kaikki tuntui ihan tylsältä. Mistä lienee johtu. Aurinko ja Saturnus ovat oppositiossa merkkiisi...

Saksan kaksoistunti, matikan kaksoistunti, liikan kaksoistunti, ussaa. Pimeä, synkkä, raskas päivä. Salamoi ja satoi (mun niskaan matikan luokassa). Nukuin viime yönä liian vähän, täytin ristikkoa myöhään yöhön. Ja herätys normaaliin tapaan puoli seitsemän jälkeen. Ah tätä kasautuvaa univelan määrää. <3

Usein mulla käy niin, että mielialat vaihtelee sään mukaan. Aamupäivä ja päivä oli synkkää ja sateista, toisin kuin mulla. Yleinen mieliala oli ok, ei mitään kummaa. Ja nyt kun vihdoin paistaa taas, oon ihan maassa. Väsyttää ja kiukuttaa. Onneksi täällä kotona ei ole kuin minä ja Jonttu, muut on siivoilemassa Annella, talo nimittäin pitäisi saada myyntiin viikonlopun jälkeen. Ihan hyvä, että kerrankin olen "yksin" kotona, Jonttua ei nimittäin huomaa, kun se on sulkeutunut tonne huoneeseen. Ihan niin ku mä omaani.

Tekis mieli lähtee ulos juoksee. Oikein kunnon lenkille. En vaan tiedä, millon porukat tulee ja laitetaan sauna lämpenee. Ja tästä on niin pitkä matka hyvään juoksupaikkaan. Taidankin jättää väliin.

Äh. Salkkaritkin meni. Olisi niitäkin voinut ajankuluksi vähän katsoa taas. Enpä ehtinyt. Ehkä sieltä tulee jotain muuta.
Heips.

np. Imogen Heap - Speeding Cars