Pitkästä aikaa taas jotain asiaa. On jäänyt tämä kirjoittelu vähän vähemmälle, kun on dataustakin vähennetty. Nyt on kuitenkin aikaa kirjoittaa.

Perjantai-iltana ei mulla tee mieli lähteä minnekään. Tosin tuskin saisin lupaakaan olla tuolla kylillä kovinkaan paljon. Mutta siis, eipä se mua mitään haittaa, ainakaan nyt.

Ei ole tapahtunut oikein mitään kovinkaan ihmeellistä viime aikoina. RiinaIhanan, Riinan ja Ellan kanssa on kulunut paljon enemmän aikaa kuin ikinä ennen kenenkään kaverin kanssa. Koulussa ruokkiksella ollaan istuskeltu joka päivä skeittirampeilla ja jotain vaan höpötelty. Kerran mä jopa innostuin kertomaan tosi mahtavan vitsin:

"Oli vanha mies ja se meni lääkärille ja kysyi, missä kohti on sydän. "Rinnan alapuolella," lääkäri vastasi. Seuraavana päivänä lehdessä: "Vanha nainen ampui itseään polveen.""

Ja miten tämä pitäisi ymmärtää? Joko "vanha mies" kävi äkkiä sukupuolileikkauksessa tai lehdessä puhuttiin jostain ihan muusta. Ja kuten aina, tälläkin kerralla vitsiini livahti pienimuotoinen virhe. Vitsin selittämisen jälkeen se ei ole enää yhtään niin hauska kuin pitäisi olla. Noloa -.-'
 
Tämäkin tapaus liitettiin "Jonnan mokailuihin". On hieman rasittavaa, kun Riina ja Ella kiusaavat minua joka ainoasta mokastani, jonka olen tehnyt. Niistä saisi jo kuulemma kirjan, siis ainoastaan niistä, joita on tämän lukuvuoden aikana tapahtunut. Mutta ei niistä nyt.

Koulussa on muutenkin ollu kivaa. Kaikki opet tuntuu nyt ihan mukavilta, Upero-Kuperoa ja Jokkea lukuun ottamatta. Mutta Jokkekaan ei tunnu enää niin pahalta, koska enkku on oikeasti tosi kivaa, enkä mä halua, että se pilaa mun enkun tunnit.
 
Meillä oli bilsassa ja mantsassa ihana sijainen Patrik. Se oli tosi rento ja keskiviikon bilsan tunnilla ei itse asiassa tehty mitään asiaan liittyvää, juteltiin ainoastaan ja lopulta päästiin 10 minuuttia etuajassa. Ei sillä, että tollaset tunnit olisi mun mielestä yleensä mukavia, ei todellakaan. Toisen opettajan kanssa ehkä olisi voinut olla kamalaa, mutta ei Patrikin kanssa.
 
Huomenna on sitten ihana päivä. Ensinnäkin mä saan piilarit! Sitä oonkin odottanut jo ihan kauhean kauan, ihan liian kauan. Mutta siis maanantaina kouluun ilman laseja, ihanaa :)
 
Mennään myös Hennan kans leffaan. Sain EF:ltä ilmaisen leffalipun siitä hyvästä, kun kävin infotilaisuudessa, ja huomenna siinä on viimeinen käyttöpäivä. En tiedä vielä mitä mennään katsomaan, mutta luultavasti Klik!. Vielä ei ole siis ihan varmaan, mutta ihan hyvältä tuo kuulostaa.

Täytyy nyt lopettaa.

PS. W.A.S.P.in keikka oli muuten tosi mahtava!