Hihi. Osallistun oppilaskunnan järjestämiin vaaleihin, jotta pääsisin koulun johtokuntaan. Joten siis, äänestäkää 10.

Huh, pitäis askarrella tänään hieno julistus siitä, kuinka hyvä mä oikeesti oon ja miksi just mua tarvitaan. En oo vielä keksiny iskulausetta, mutta kyllä se toivonmukaan kohta paukahtaa mun päähän. Onhan se joo sit ihan kivaaki, jos joku tietäis mua äänestää. Taidan vaan olla niin näkymätön tyyppi ettei kukaan tajuu et mäkin osallistun. No, mut ainaki kaks ääntä on jo tulossa. Jossei ne sitten huijaa mua.

Ois kaikkee kivaa tällä viikolla ohjelmassa. Huomenna hammaslääkäri (ihanaa!), keskiviikkona pitää/saa ilmoittautua isoskoulutukseen, torstai on muuten vaan kiva päivä ja perjantaina on sitten se suuri päivä, kun on vaalit. Päivän kruunaa vielä matikan koe ja riparitapaaminen. Että semmosta kivaa on luvassa.

No, täytyy tästä nyt alkaa kehittelemään jotain hyviä ideoita itsensä mainostamiseen.
Heips.

PS. Äänestäkää 10. ;)