Nonniin, melkein ohi on tämäkin päivä. Oli kyllä ihanaa tänään. Meillä alkoi koulu.
 Saatiin lukujärjestykset ja luokanvalvoja höpötteli jotain omiaan. En mä siitä kauheasti tykkää, luokanvalvojasta siis. Olisi ollut parempiakin vaihtoehtoja. Mutta kävi miten kävi. Pakko "sopeitua".
 Riinalla oli hirveesti asiaa. Koko päivän se kertoi mulle ongelmistaan, mutta ei se mua haitannut. Kesälomalla en ollut nähnyt montaakaan tuttua, mutta tänään sitten kerralla kaikki. Jokainen oli ihan saman näköinen. :D Ei niin, että se olisi ollut huono asia.
 Lukujärjestyksestä tykkään kyllä. Taitaa olla ensimmäisiä kertoja, kun olen tyytyväinen. Harmi vaan, ettei mulla ja Riinalla ollut samoja valinnaisia. Ehkäpä sitten muita kavereita.
 Koulusta päästiin jo 20 minuuttia suunniteltua aikaisemmin. Ja oli hyvä, että lähdettiin suoraan kotiin, nimittäin heti kotiin päästyäni ulkona alkoi sataa vettä ihan kaatamalla. Aukinaista ikkunoista tuli vähän vettä sisään, mutta onneksi huomasin ajoissa.
 Muutaman tunnin sitten roikuin koneella ja samalla vertailtiin Hennan kanssa meidän lukujärjestyksiä.
 Ruuan jälkeen lähdettiin Hippo-kisoihin. Santtu osallistui 40 metrin juoksuun ja pituushyppyyn, mutta mitaleja ei tullut. Siellä menikin koko ilta. Suurin osa ajasta oli pelkkää odottelua ja ihmisiä oli tosi paljon. Iskäkin tuli sinne. Koulun lappuihin tarvitsi pari nimikirjoitusta ja se hoitui siinä samalla.
 Mutta nyt täytyy lähteä suihkuun ja iltapalalle. Huomenna 8.45 alkaa koulu ja pitää herätä jo ennen kahdeksaa. O.C.:kin tuolta tulisi, mutta ei sitä taida tänään ehtiä katsomaan.:)