Juuri tällä hetkellä en voi sanoa, että oli virkistävä viikko, mutta muistelisin kaikkina muina hetkinä tällä viikolla niin ajatelleeni. Leirin viimeinen yö pilaa aina, ilman poikkeuksia, yövahdin tyytyväisen virkeyden.
 
Irtiotto pizzan pyörittämisestä teki mulle hyvää. Ehkä mulle jopa ensi viikolla maistuu taas pizza, haha. Tuskin nyt niin ikävä on kuitenkaan ollut. Tämä viikko on mennyt nopeammin kuin osasin uneksiakaan. Mahtavaa, kun ehdin levätä. Sain tämän reissun aikana luettua jopa kolme kirjaa! Öisin ja päivisin mulle pitivät seuraa Riikka Pulkkisen Raja, Juha Itkosen Kohti ja Torey Haydenin Aavetyttö. Vau, mä tosiaan alan normalisoitua.
 
Huomenna pitäisi lähteä Joensuuhun, sillä maanantaina mulla olisi soveltuvuuskokeet matematiikan opettajankoulutukseen. Kiinnostaako? Sanotaanko näin, että olisin onnellinen, jos tietäisin, pääsenkö Jyväskylään vai en. Reissaaminen väsyttää, vaikka mulla oikeastaan tekisi vähän mieli lähteä Sallaan.
 
Koitan kai vielä hetken yrittää nukkua, niin että matka menisi nopeammin. Hauska leiri, mutta aina on hauskempaa päästä kotiin.