np. Panic! At The Disco - I Write Sins Not Tragedies

Kello ei oo vielä yhtätoistakaan lauantai-iltana, ja mä olen ainoana hereillä enää. Istun Hennan ja Inkan huoneessa ja kuuntelen musiikkia, jota kuuntelin kolme vuotta sitten. Boring?

Mua harmittaa, etten oo kolme vuotta sitten kirjoittanut enempää biisejä ylös. Mitähän mä sillon kuuntelin? Ainakin sillon talvella rakastuin Panic! At The Discoon. Tää taitaa nyt olla sitä, mistä Henna mua aina syyttää: kun mä löydän ihanan biisin, saatan kuunnella sen sata kertaa putkeen joka päivä kahen viikon ajan, kunnes kyllästyn ja löydän uuden biisin. Sen takia mun kolmen vuoden takaisista blogimerkinnöistä ei taida löytyä kuin kaksi biisiä, joista toinen on

np. AFI - Love like winter

Mulla on tylsää. Nyt on just sellanen olo, että tekis mieli ottaa puhelin kouraan ja vaan alkaa soitella. En vaan tiedä kenelle. Tässä iskän koneessa ei ole edes meseä, eikä E-Buddy toimi, joten en pääse sosiaalistumaan edes niiden avulla. Facebookkin lagaa eikä siellä oo ketään.

---

Wikipedia on ihana. Googletin just vuoden 2006 musiikkia, ja sain ihania vastauksia. Kyllähän mä sittenkin oon kuunnellu jotain muutakin.

np. My Chemical Romance - Welcome to the Black Parade

Vähän raskaampaa.

--

Ei mulla edes oo mitään kirjoitettavaa.

Hyvää yötä, vaikka tuskin vielä edes lähen tästä koneelta.