Tätä on niin odotettu! Ah, mulla on niin paljon hommaa nyt lomaksi keksittynä, mutta arvatkaa mitä, ei edes yhtään harmita! (As you can see, mä oon aika innoissani, kun on jo kaksi huutomerkkiä peräkkäin! Siinä oli jo kolmas...)

Koska mä rakastan listoja yli kaiken, olen tietysti taas tehnyt yhden tehtävälistan lisää. Parasta listoissa on se, että saa viivata yli tehdyt asiat, ja sen vuoksi lisäilen mun listoihin myös yksinkertaisia tavoitteita, kuten esimerkiksi pese hampaat. Mun on nyt pakko näyttää teillekin mun loman TO DO-lista:

  • Hissan tenttiminen - uusintakuulustelu on jo liian lähellä
  • Mantsan tenttiminen - viimeinkin ehkä otan itseäni niskasta kiinni ja teen sen, mikä piti tehdä jo kesälomalla
  • Käy kirjastossa
  • Hae niitä kesätöitä vieläkin
  • Täydelliset naiset
  • Greyn anatomia
  • Dirt
  • Zwischen uns die Mauer - kirja saksan kurssia varten, voisin alkaa lukea ihan urakalla, vaikka en tajuakaan siitä mm. yhtään mitään
  • Päivitä blogia - btw on vaativin tehtävä tällä listalla
  • Hiihdä - ei ole turhaan hiihtoloma
  • Näe ihania ihmisiä
  • Valmistaudu risteilyyn
  • (Lomaile)

Eikö näytäkin ihan ihanalta? 

Yks asia, mitä ainakin ennen rakastin lomassa ylivoimaisesti eniten on pitkään nukkuminen. Musta on kai tullut oikeasti jo vanha, koska mä en enää osaa nukkua pitkään! Joka aamu viikonloppuisinkin mä herään puoli kymmeneltä. Tänäkin aamuna kävi niin. En edes ehtinyt sammuttaa herätyskelloa ja jatkaa nukkumista (mikä myöskin on yks mun lempiasioista lomassa), koska heräsin ennen kellon soittoa. Kamalaa! En ehkä osaa käyttää mun pidentyneitä lomapäiviä hyväkseni, kun olen niin hämmentynyt mun uudesta ominaisuudesta.

Odottelen edelleen kuvia wanhojen tansseista, jotta voin sitten lisäillä niitä tänne. Harmittaa, etten itse ole mikään hullu valokuvauksen suhteen ja pidä aina kameraa mukana. Tässä asiassa oon niin riippuvainen muitten toiminnasta. Toivottavasti saan niitä pian.

Hei, ei tässä auta muu kuin lähteä nyt tekemään jotain tosi kivaa. Kirjastoon pitäisi ainakin raahautua tänään. Luultavasti mun lomasta ei tule opiskelupainotteista, vaikka oikeasti pitäisi. Loman jälkeen nimittäin meinaan sluibata opiskelusta ihan kunnolla: maanantaina lähdetään risteilylle ja torstaina lähdetän porukoitten kanssa Himokselle. Kattoo nyt, miten tämän jakson opiskelu sujuu, vaikka alku onkin näyttänyt lupaavalta. Ainahan on kuitenkin aikaa pilata koko homma... Hope not. 

Heips.