Käytiin tänään leffassa. Oli kyllä kivaa näyttää ihmiseltä, ja alkoi tuntua melkein arjelta, kun mentiin Helsinkiin. Käytiin Hesessä (naminami) ennen leffaa. Porukka hajaantu, ja me mentiin Santun kans kattomaan Niko - Lentäjän poika. Oli aika kivanlainen. Ainakin hauska joissain kohti.

Sitten tultiin kotiin. Ja nyt oon kotona ja dataan. Inkakin tuli kerrankin ajoissa kotiin ja aikoo viettää koko illan kotona. Aika ihmeellistä. Vois tehä jotain kivaa. Vaikka ei pitäis ajatella ollenkaan koulua, en voi olla miettimättä, että kahen viikon päästä pitäis olla kirjaesitelmä enkun kielisestä kirjasta tehtynä, jota en todellakaan ole vielä lukenut. Jos kehtais, saattaisin kuluttaa iltani lukemalla, tai sitten bloggailen, tai pelaan jotain, kun Inkakin on kotona, tai ehkä laulan Abba-singstaria, tai... Hah, ehkä teen jotain mitä mulle ehdotetaan.

Tosiaan, nyt on hyvä kirjotusvire päällä. Ei ole piiitkään aikaan ollut hyvää kirjoituspäivää. Itseasiassa, viime aikoina, ennen lomaa, varmaan yhtenäkään päivänä ei ole tehnyt mieli kirjoittaa. Se se vasta olikin ihmeellisen kammottavaa!

(Kamala yskä mulla.)

Tää iskän työkone on tosi nopee ja mukava. Tää näppis on niin ah, ihanan mukava kirjoittaa. Sormet vaan lentää. Oma näin mukava tietokone olis kiva. Mutta tarkemmin mietittynä, mulla on oma pieni, sievä ja tajuttoman hidas kivikautinen kone, jossa on vielä mukavampi näppis. Siinä vaan ei jostain syystä toimi netti ollenkaan.

Toinen kone, jonka haluaisin, on ompelukone. Ihan ikioma ja upouusi nätti valkoinen söpöliini, jolla mun kaikki ihanat vaatteet valmistuis. Tai vähintääkin se viime kesänä ostettu sininen valkopilkullinen kangas, josta on tarkoitus tulla mekko. Harmi, ettei pukki tajunnut tuoda sitä.

Nyt katkee mun ajatusvirta. Lähden tästä loikkimaan.

Heips.