- Ei ainakaan tällainen, sillä mä yritän sitkeesti pysytellä hereillä, vaikka viime yönä jäi nukkuminen hieman vajaaksi. Asia korjaantukoon huomen aamulla.

Tänä aamuna oli lähtö Klaukkalan kirkolta kello 12. Mulla oli rauhallinen herätys, vaikka vähän väsyttikin. Bussissa sain rauhassa lagata ja vain kummastella, miten paljon juttua leiriläisillä tuntui olevan jo siinä vaiheessa aamua. Kummallista!

Elämännokka on täällä Sammatissa, eli jollain tapaa lähellä Lohjaa. (Toivottavasti mut "pelastettaisiin" täältä edes kerran.) Tää leiripaikka on ehdottomasti toiseksi paras leirikeskus, missä ikinä oon ollut. Hirveä helle ja sisällä on tukahduttavan kuuma, koska ei ole mitään jäähdytystä, mutta ei kai saisi valittaa. Järvi on aivan vieressä, ja heti päivällä porukat pääsivät uimaan. Mun 18-vuotius tuottaa mulle lisätöitä, sillä mä saan olla uimavalvoja. Hauskaa hommaa, mutta olisihan se ihan mukavaa itsekin päästä järveen viilentymään. Vesi on tosin niin lämmintä, ettei se edes paljoa jäähdytä.

Jos mahdollista, yövahdin homma on vielä upeempaa kuin isosen. Ainakin näillä näkymin.