Jottei homma menis ihan tylsäksi, mun on pakko huomioida teidätkin jotenkin.

Mulla on pitkään ollut mielessä, että tarvitsisin jonkun selkeän linjan ittelleni siitä, miten kirjoitan tänne. Musta tuntuu tosi kömpelöltä kirjoittaa sekaisin kirja- ja puhekieltä, eikä se mun silmäänkään kuulosta kovin hyvältä. Voisitteko siis, rakkaat lukijat, kertoa mielipiteenne siitä, että

Pitäisikö minun kirjoittaa blogiani kirjakielisemmällä asulla vai jatkanko edelleen samaa kömpelöä linjaani?

Saatte ihan rauhassa kommentoida vaikka nimettömästi, tällä kertaa mulle tärkein on vain palaute. Toivoisin, että mahdollisimman moni vastaisi. Muutoksella tarkoitan lähinnä sitä, että jätän pois kaikki "olis", "vois" ym. lyhenteet ja korvaan niitä paremman kuuloisilla muodoilla. Musta on tosinaan tosi hämmentävää ja vaikeaa kirjoittaa sellaista sekasikiökieltä. Voitte myös kertoa, haluatteko jatkossa kuulla "mun juttuja" vai "minun juttujani". Olkaa siis hyviä, ja kommentoikaa vastaksenne.

Kiitos!