np. Metro Station - Shake it

Tasan kaks viikkoa, eli 14 päivää, ja mun kuustoistavuotius on ohi.

Löhö-lauantai. Aamulla mulla oli herätyskello soimassa jo puol yheltätoista ja se oli kyllä hyvä päätös. Kuuntelin rennosti musiikkia siinä puolisen tuntia ja energinen olo oli ihana. 10 ja puolen tunnin unet on mulle täysin sopivat ja melkein suositeltavatki. Iloisen aamun kruunasi vielä ihana sää, joka paljastui verhon avautuessa. Hedelmällisen aamupalan jälkeen päätin pomppia pihalle.

Eiköhän joku heti ollut pilaamassa mun suunnitelmia! Sain paremman tarjouksen ja lähdin Jartsan kanssa seikkailemaan Vantaalle. Muutaman hetken päästä löysin itseni seisomasta surullisena Petikon Tarjoustalon lankahyllyn edessä. Novitan Karuselliä ei ollut sielläkään! (Palautetta on jo mennyt Novitan lankapalveluun...)

Reissun päätyttyä päätin lopulta toteuttaa omituisen mielihaluni ja lähdin ulos. Mulla oli ihanaa kävelymusaa ja kyllä siinä varmaankin puolisen tuntia vierähti ennen kuin palasin kotiin punaisin poskin. Ah, miten rakastan talvea! Kotona odottikin jo ruoka.

Ruuan jälkeen alkoi armoton löhöily. Pelasin Santun kanssa junior-Suomi-tieto-peliä ja peli jäi liian helppojen kysymysten takia aika lyhyeksi. Santun kannalta vähän tylsää, että multa kysytään "Mikä on Suomen pääkaupunki?" tai "Miksi kutsutaan sian nenää?". Ainoastaan urheilussa en pärjänny. Kuka tosiaan voi tietää Kalle Palanderin lajin oikeen nimen?

Pelin jälkeen tehtiin vähän laittomuuksia ja katottiin Madagascar 2, jossa oli huono äänenlaatu ja vähän venäläistä tekstiä. Suomenkielinen dubbaus olis ollut hyvä Santun kanssa kattoessa, koska mun ääneenlukutaidot nopeissa leffan tekstityksissä ei todellakaan ole mitään kehumisen arvoisia. Hah, oisitte vaan ollut kuulemassa, miten ihmeellisiä dialogeja mä sain aikaan.

Mitäs muuta? Ai niin, mä sain tietää mille riparille pääsen! Sääksi 6, täältä tullaan. Galleriassa ei kukaan ole vielä perustanut sille yhteisöä, joten mulla ei ole hajuakaan keitä sinne on tulossa. Sama kai se, en mä varmaan niitä kuitenkaan tunne. Ainakin ihan kiva pappi ja muut isosetkin ihan tuntemattomia mulle.

Tänä iltana vois tehä jotain kivaa. Mitähän se sellanenkin on? Karaoke, Singstar vai Lips? Vaiko kenties ihanat hetket Edward Cullenin kanssa? Ei oikein mikään tunnu innostavan. Vähän tylsää sellanen. Tekis niin mieli neuloa sitä villapaitaa ja tuijotella Frendejä. Mutta kun ei ole lankaa, ei voi tehdä mitään! Hitsin Novita.

No, meen tästä nyt laiskottelemaan. Kunpa Jennifer vastais mun meiliin, jotta olis jotain järkevää tekemistä. Toivoa saa..

Heips.