np. The Fray - You found me

Ei pahempaa, mutta ei nyt mitenkään erikoisen omituistakaan. Erittäin tavallisen normaalia.

Jos mun aiemmista blogimerkinnöistä (jotka kaikki keskittyvät lähinnä perjantaille tai lauantaille) ei ole käynyt ilmi tarpeeksi selvästi mitä mun lauantaihin kuuluu, voin sen lyhyesti kertoa:

  • Herään
  • Löhöän
  • Nousen
  • Syön
  • Yritän tehä jotain älykästä
  • Syön
  • Dataan

Ja jälleen sitä ollaan tässä, arvokasta kaavaa noudattaneena. Mä olen ehtinyt pohtia jo mun tulevaisuutta, koeviikkoa sekä olen pohtinut sitä, että "lomalla" ei kannattaisi pohtia. Viikonloppu on nimittäin taivaallinen loma. Kuka liekään sen keksinyt, mutta fiksu kaveri selkeesti.

Eilen ei onneksi ollut näin rutiininomainen päivä. Koulua tietysti oli, se normaali kolmetuntinen, ihana viikon päätös. Oli meillä tutor-info, jossa käväsin istumassa. Miksi minusta tulisi hyvä tutor - lappu tuli vähän täyteen, ja kieltämättä tuli sellainen olo, että olisi töitä hakenut. Erona oli se, että mulla kerrankin oli jotain työkokemusta.

Koulun jälkeen tulin kotiin. En oikein muista iltapäivästä mitään. Tuskin siinä mitään muistettavaa olikaan. Katottiin Santun kanssa vähän Ihmeperhettä ja yllättäen sain puhelun. Maria järjesti mulle tekemistä! Mentiin kattomaan Tanssiopiston omat jutut-esitystä ja oli kivaa.

Äh, en keksi mitään. Mulla ei kuulu mitään kummaa!

Taidan lähteä tästä harrastamaan liikuntaa. Vähän ulkoilu ja paljon sammakkohyppyjä.

Heips.