Turhautunut olo, kun ei ole mitään järkevää tekemistä. Tämän takia inhoan olla kipeenä.

Aamu mennyt miten mennyt. Tein läksyjä, tosin niitäkään ei oikein ollut. Söin aamupalaa/päiväruokaa ja nyt olen tässä. Jonttu on mun kans kotona, se on tossa seinän toisella puolella ja huudattaa musiikkia niin kovaa, että seinä tärisee, ihan oikeesti. Ei tää tosin kovin paksu seinä oo. Ja mun päänsärky vaan pahenee.

Kunpa niillä loppuis jo koulu. Voisin soittaa Sannalle ja kysyä, mitä ne teki. Olisi mullakin jotain tekemistä. Pakko tehdä koulujutut näin mahdollisimman aikaisin päivällä, koska illalla olen varmasti taas ihan diudiu. Eilenkin vaan, no ei jaksa muistella sitä. Vähän paha olo ja silleen.

Koskakohan mä olen viimeks ollut kipeenä? On siitäki jo onneks aikaa. Harvemmin mun täytyy olla poissa koulusta tän takia. Ja mä inhoan olla pois koulusta. Ei sen takia, että pakko olla koulussa hikettämässä, vaan just tän takia, ettei oo mitään tekemistä muuta ku istua kotona ja valittaa nettiin sitä. Että koittakaas ymmärtää mua.

Kyllä mua sekin harmittaa, että jään kaikesta jälkeen. Enkä ainoastaan tarkoita koulujuttuja, vaan niitä juttuja, mitä tapahtuu koulupäivän aikana. Oon ihan outsider ku meen takasin kouluun. Siellä tapahtuu uskomattoman paljon asioita yhden päivän aikana, ihan huomaamatta. Siellä kuulee niin paljon jänniä juttuja, ettei niitä edes muista aina kertoa eteenpäin, varsinkaan niille, jotka on sattuneet jäämään paitsi näistä jutuista. Sen takia haluaisin mennä kouluun.

Mulla ei ole kai yhtään kuumetta nyt. Eilen illalla oli 38,7 astetta, joka ei loppujen lopuksi ehkä ole niin kauhean paljon, mutta olin ihan ulkona koko ajan. Olin uhkarohkea ja menin saunaan, vaikka pyörrytti, mutta olin niin jäässä, ettei ollut vaihtoehtoa. Taisi olla huono ratkaisu, koska pyörryttävä olo paheni, mutta toisaalta, kuume hellitti hetkeksi. En jaksanut katsoa BB:tä loppuun vaan menin tosi aikasin nukkumaan. Kyllä mä melkein 12 tuntia sitten nukuinkin.

Lopetan. Keksin jotain tekemistä. Ehkä katson jonkun leffan.
Heips.

np. jotain viulumusaa